نظر فرمانده ایرانی درباره حمله نظامی آمریکا به ایران

© Fotolia / Borna_Mirنظر فرمانده ایرانی درباره حمله نظامی آمریکا به ایران
نظر فرمانده ایرانی درباره حمله نظامی آمریکا به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده قرارگاه حضرت زینب درباره حمله نظامی آمریکا به ایران اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران گفت: بی شک تا 50 سال دیگر هم آمریکا نخواهد توانست به ایران حمله نظامی کند و در هر خاکی که آمریکا و ایران حضور دارند جایی برای آمریکا نیست و آنجا آمریکا با شکست مواجه می‌شود.

وی افزود: در ماجرای حلب، آمریکایی‌ها پیام داده بودند که نمی‌گذاریم پای رزمندگان مقاومت به حلب برسد اما خداوند حلب را از دست آمریکایی‌ها گرفت و به مقاومت تحویل داد و آمریکا و غرب و کشورهای مزدور عربی را از سوریه بیرون راند و این نتیجه مقاومتی بود که رزمندگان از دفاع مقدس به ارث برده بودند.

در جنگ سوریه، تمام دنیا یک صدا می‌گفتند بشّار اسد باید برود و تنها کسی که با اقتدار و قدرت فرمود دنیا غلط می‌کند اسد باید بماند و از خاک سوریه دفاع کند آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران بود و امروز می‌بینیم که تمام معادلات کشورهای غربی در سوریه با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: امروز تحلیل‌گران آمریکایی اذعان می‌کنند که میلیاردها دلار در سوریه هزینه کردند و هیچ چیزی نصیبشان نشد و امروز مجبور هستند که با خفت و خاری خاک سوریه را بدون هیچ دستاوردی ترک کرده و سوریه را تقدیم مردمش کنند. بی شک تا پنجاه سال دیگر هم آمریکا نخواهد توانست به ایران حمله نظامی کند و در هر خاکی که آمریکا و ایران حضور دارند جایی برای آمریکا نیست و آنجا آمریکا با شکست مواجه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала