هیولای چرب بریتانیایی+ویدئو

اشتراک
سیستم فاضلاب بریتانیا مورد حمله هیولاهای چرب قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، توده چربی به اندازه «برج پیزا»  در سیستم فاضلاب شهر «سیدموث» پیدا شد. توده چربی سخت شده که بوی تعفن از آن به مشام می رسید.

گزارش شد که این هیولای چرب به درازای دهها متر است و برای از بین بردن آن حداقل دو ماه وقت لازم است.

مدیر شرکت پاکسازی آب «سائوت وست واتر» در این خصوص گفت:«زیر سیدموث، یک هیولای واقعی چرب خانه کرده است که به ارزیابی ما درازای آن 64 متر است، یعنی 6 اتوبوس دو طبقه».

باصطلاح «کوه یخ چرب»، بلای بریتانیای معاصر است. این توده های چربی از سال 2010 در سیستم فاضلاب پدیدار شده اند. مهمترین ماده ای که باعث شکلگیری این هیولاها می شود، چربی خوراکی است که انگلیسی ها در لوله های فاضلاب می ریزند. افزون بر آن، دستمال های مرطوب در سال های اخیر در بریتانیا بسیار محبوب شده اند که آن ها نیز در توالت انداخته می شوند که بعدا به اسکلت اصلی این هیولا مبدل شده و بعد «کوه یخ چرب» دور آن شکل می گیرد.

در سیستم فاضلاب لندن، هیولای چرب به درازای 250 متر  و وزن 140 تن  یافت شد که رکورد برجا گذاشت. روزانه برای پاک نگه داشتن سیستم فاضلاب 80 میلیون پوند خرج می شود. هر بار مقامات از ساکنان شهر می خواهند دستمال های بهداشتی را در توالت نیاندازند. اما اهالی بریتانیا عجله ای برای ترک این عادت از خود نشان نمی دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала