سخنان منتشر نشده رهبر ایران از سال 1388

© Photo / Soheil Gargari سخنان منتشر نشده رهبر ایران از سال 1388
سخنان منتشر نشده رهبر ایران از سال 1388 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنان رهبر ایران مربوط به بعد از انتخابات سال 1388 برای اولین بار منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سخنان منتشر نشده رهبر ایران، میرحسین موسوی و محمد خاتمی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 برای اولین بار در کتاب «فتنه تغلب» منتشر شده است.

واکنش شورای نگهبان ایران به ادعای تغییر نتایج انتخابات سال 88 - اسپوتنیک ایران
واکنش شورای نگهبان ایران به ادعای تغییر نتایج انتخابات سال 88

در بخشی از سخنان رهبر ایران آمده است که: آقای موسوی اعلام کرد که در این انتخابات تقلب شده و این منشاء تمام اتفاقات بعدی شد. سوال آنجاست. شما از کجا فهمیدید در انتخابات تقلب شده؟ چه دلیلی اقامه شد؟ این شد منشاء حرف‌های بعدی.
رهبر ایران همچنین در ادامه می‌افزاید: من در جریان مذاکرات و گفتگوهای متعددی که با ایشان (موسوی) شده قرار دارم. خود من هم خیلی سعی کردم با سوابقی که با آقای موسوی دارم، چون بین ما و آقای موسوی یک ارتباط عاطفی و وحدت سلیقه در بعضی از مسائل خاص وجود دارد. من از این فرصت استفاده کردم و همان روز شنبه عصر که ایشان ظهر اطلاعیه داده بود، یک نفر را پیش ایشان فرستادم. گفتم یک تنبیه به ایشان بدهیم تا ایشون عقب بنشیند. اما ایشان حرفایی زدند که بنده را خیلی متعجب کرد. ایشان گفته بود نه. باید انتخابات ابطال شود.
پیشتر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ایران در واکنش به ادعایی در خصوص اضافه شدن 8 میلیون رأی به آراء انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشته بود: بزرگتر از این ادعاها در سال 88 درباره صحت انتخابات مطرح شد اما هیچ استناداتی هم درباره انها ارائه نشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала