انتقاد انگلیس از تصمیم دونالد ترامپ در مورد سوریه

© REUTERS / Toby Melvilleانتقاد انگلیس از تصمیم دونالد ترامپ در مورد سوریه
انتقاد انگلیس از تصمیم دونالد ترامپ در مورد سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر خارجه انگلیس از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه انتقاد نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس به انتقاد شدید از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه پرداخت.

تاسف مکرون از تصمیم آمریکا در مورد سوریه - اسپوتنیک ایران
تاسف مکرون از تصمیم آمریکا در مورد سوریه

هانت گفت: دونالد ترامپ اتفاقات جهان را یا خیلی سفید و یا خیلی سیاه می‌بیند. وی همچنین در ادامه افزود: ما پیشرفت بزرگی در مبارزه با داعش داشته‌ایم اما این جنگ به پایان نرسیده است. اگرچه آنها بیشتر سرزمین‌های تحت کنترل خود را از دست دادند اما بخشی مناطق کوچک در دست آنهاست و هنوز خطرات واقعی وجود دارد ما باید هوشیار عمل کنیم.
پیش از این نیز امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از تصمیم ایالات متحده برای خروج نیروهای نظامی از سوریه عمیقا اظهار تاسف نموده بود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز 19 دسامبر پیروزی بر گروهک تروریستی «داعش» (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) در سوریه را اعلام کرد و گفت که مبارزه با این گروهک تنها دلیل حضور نظامیان آمریکایی در سوریه بود. پس از اندکی سارا ساندرس سخنگوی کاخ سفید اطلاع داد که آمریکا خروج نیروهای خود از سوریه را آغاز می کند اما این به معنای انحلال ائتلاف بین المللی در مبارزه با «داعش» نخواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала