استراتژِی مدرنیزه کردن هواپیماهای جنگی در روسیه مورد تحسین قرار گرفت

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر استراتژِی مدرنیزه کرده هواپیماهای جنگی در روسیه مورد تحسین قرار گفت
استراتژِی مدرنیزه کرده هواپیماهای جنگی در روسیه مورد تحسین قرار گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه نشنال اینترست می نویسد استراتژی فعلی روسیه برای مدرنیزه کردن نیروی هوایی خود و بهبود مشخصات هواپیماهای دوره شوروی نتیجه عالی ببار می آورد.

 

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی خاطرنشان می سازد چنین راهکاری که ابتدا عجیب به نظر می رسد، به روسیه امکان می دهد وجوه زیادی را صرفه جویی کرده و همچنین طی مدت کوتاهی هواپیما های بسیار مدرن و دارای قدرت رزمی به دست آورد.
نشنال اینترست به عنوان نمونه موفقیت این استراتژی بمب افکن روسی توپولف ـ 22 ام 3 ام را ذکر می کند که شباهت زیادی به هواپیمای قدیمی شوروی توپولف 22 دارد اما از لحاظ مشخصات هواپیمای مدرن و مرگ آوری است و قرار است تولید انبوه آن در سال آینده شروع شود.
بمب افکن توپولف ـ 22 ام 3 ام دارای سیستم مطلقاً نوین تجهیزات رادیوالکترونیکی خواهد بود. از جمله سیستم مکان یابی گلوناس، رایانش دیجتال و وسایل جنگ الکترونیک آن باهم پیوند خواهند داشت.
توپولف ـ 22 ام 3 ام دارای مجموعه بزرگ تسلیحات از جمله موشک ضد کشتی مدرن خا ـ 32 به جای موشک کهنه شده خا ـ 22 خواهد بود. موشک جدید دارای برد بیشتر و سرعت بیشتر پرواز بوده و همچنین به خاطر مجهز بودن به سیستم مکان یابی در برابر پارازیت ها مقاوم تر است.
بمب افکن توپولف 160- ام 2 کابوس ناتو - اسپوتنیک ایران
بمب افکن توپولف 160- ام 2 کابوس ناتو
نشریه امریکایی تاکید می کند که استراتژی فعلی روسیه برای مدرنیزه کردن نیروی هوایی خود در رابطه با دیگر هواپیماها از هواپیما های شناسایی راداری آ ـ 50 او گرفته تا هواپیمای استراتژیک توپولف ـ 160 ام 2 نیز عمل می کند که به ارتش روسیه احساس اطمینان بخشیده و امکان می دهد سطح بابای آمده باش نظامی خود را بطور دائمی حفظ کند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала