ژنرال ایرانی : قدرت نفوذ ما امروز تا مدیترانه رسیده است

© AP Photo / Vahid Salemiژنرال ایرانی : قدرت نفوذ ما امروز تا مدیترانه رسیده است
ژنرال ایرانی : قدرت نفوذ ما امروز تا مدیترانه رسیده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال ایرانی : قدرت نفوذ ما امروز تا مدیترانه رسیده است سرلشکر یحیی رحیم‌ صفوی، دستیار و مشاور عالی آیت الله علی خامنه ای رهبر و فرمانده کل قوای ایران با تاکید بر اینکه امروزه لشکرکشی‌ها با قدرت فناوری صورت می‌گیرد، گفت: قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران امروز تا مدیترانه رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم‌ صفوی ضمن بیان این مطلب گفت جهان امروز با بحران قدرت روبه‌روست و افزود: در شرق عالم چین، هند، روسیه و جمهوری اسلامی ایران قدرت‌های جدید در قرن جدید خواهند بود.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ایران با تاکید بر اینکه امروزه آمریکا با چالش اقتصادی چین و نظامی روسیه روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: اکنون جابه‌جایی شگرف و ناگهانی مرکز قدرت عالم از غرب به شرق عالم در حال رخ دادن است که منابع این قدرت، اقتصاد فرهنگ و تمدن است.

پارادوکس اقتصاد ایران  در شرایط تحریم آمریکا - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پارادوکس اقتصاد ایران در شرایط تحریم آمریکا

سرلشکر رحیم‌صفوی با ابراز اینکه آمریکایی‌ها در کنار چین و روسیه یک قدرت نوین فرهنگ و تمدن اسلامی را در پیش دارند که توسط جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است، تصریح کرد: فرهنگ آمریکایی، فرهنگ لیبرال دموکراسی است و قدرتی که در مقابل لیبرالیسم قد علم خواهد کرد فرهنگ و تمدن نوین ایران اسلامی است.
یادآور می شود روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی خود ادامه دهند.
هشتم ماه مه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала