استقلال به دنبال شکار ستاره‌ پرسپولیس

© AFP 2023 / Stringerاستقلال به دنبال شکار ستاره‌ پرسپولیس
استقلال به دنبال شکار ستاره‌ پرسپولیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استقلال به دنبال جذب ستاره خط حمله پرسپولیس در نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر ایران است.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان دوران محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس از نقل و انتقالات، این تیم اولین تیم لیگ برتر ایران بود که با سر و صدای زیادی وارد بازار نقل و انتقالات بازیکنان شد.

فوتبال - اسپوتنیک ایران
استقلال و پرسپولیس فاقد دارایی

اگرچه که پیش از این و در دوران محرومیت سرخ پوشان پایتخت ایران موفق به جذب مهدی شیری،مهدی شریفی،مهدی ترابی،سروش رفیعی شده است اما طرفدارن این تیم همچنان در عطش خرید بازیکن توسط تیم محبوبشان هستند.
در بین نام‌هایی که این روزها از لیست خرید برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس به گوش میرسد، رضا قوچان نژاد، نامی آشنا برای اهالی فوتبال ایران است. اما با مطرح شدن نام این مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران زمزمه‌های زیادی در خصوص جدایی گادوین منشا، مهاجم سیه چرده این تیم که فصل موفقی را نیز پشت سر نمی‌گذارد به گوش میرسد که با توجه به ترافیک بازیکن در پست وی در صورت جذب قوچان نژاد، زیاد هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.
اما نکته‌ای که شاید باعث حساس شدن خروج این مهاجم از لیست برانکو می‌شود قرار گرفتن وی در لیست وینفرید شفر، سرمربی تیم استقلال تهران و رقیب دیرینه پرسپولیس است که زمزمه‌های در مورد آن در روزهای اخیر به گوش میرسد؛ اما آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر، باید صبر کرد و منتظر پایان فصل نقل و انتقالات لیگ ایران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала