آخرین اخبار درباره سانحه کشتی ایرانی در دریای خزر + عکس

© Sputnik / MURAD ORUJOV /  مراجعه به بانک تصاویر آخرین اخبار درباره سانحه کشتی ایرانی در دریای خزر + عکس
آخرین اخبار درباره سانحه کشتی ایرانی در دریای خزر + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریا نوردی ایران با تایید خبر سانحه برای کشتی نارگل در دریای خزر غرق شدن این کشتی را تکذیب کرد و گفت:‌ خدمه کشتی در سلامت کامل به سر می برند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، هادی حق شناس با بیان این‌که اینکه کشتی 88 متری نارگل با 2000 تن بار سرامیک از آستارا به سمت بندر هوسان باکو در ساحل خزر در حال حرکت بود، اظهار کرد: حدود ساعت 14 به دلیل مشکل فنی که در هنگام خروج از دهانه بندر ایجاد شد از پاشنه کشتی دچار آب گرفتگی شد.
وی ادامه داد: این مدل کشتی ها هرگز در داخل بندر غرق نمی شوند چرا که میزان آب داخل حوضچه به دلیل کم بودن عمق به حدی نیست که چنین کشتی هایی در درون بندر غرق شوند و مسائلی که در خصوص غرق شدن آن شنیده می‌شود بی معناست.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بلافاصله پس از این سانحه یک کشتی از بندر انزلی از طریق دریا و پمپ تخلیه آب از طریق خشکی به آستارا اعزام شدند، گفت: در حال حاضر هم عملیات غواصی برای شناسایی میزان آب کشتی در پاشنه و هم تخلیه آب از پاشنه کشتی ادامه دارد.
حق‌شناس با تاکید بر این‌که هیچ یک از خدمه کشتی دچار مشکل نشده اند و همگی در سلامت کامل به سر می‌برند، افزود:‌ کشتی مربوطه متعلق به کشتیرانی دریای خزر است و حدود 30 سال سن دارد و امیدواریم تا چند ساعت آینده به اسکله بازگردانده شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала