پیشگویی وانگا برای سال 2019

© AP Photo / BTAوانگا
وانگا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سال 2019 میلادی چه در انتظار جهان است؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه «دِ سان»،پیشگوی معروف بلغاری در سال 1996 میلادی بدرود حیات گفت. اما تا کنون به پیشگویی های او باور دارند.

بسیاری از پیشگویی های وانگا به حقیقت مبدل شده است: Brexit در بریتانیا،ظهور «داعش»(سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)، عمل تروریستی 11 سپتامبر و غرق شدن زیردریایی روسی «کورسک» در سال 2000 میلادی.

پیش بینی می شود جهان با کمبود آب آشامیدنی مواجه شود - اسپوتنیک ایران
پیش بینی می شود جهان با کمبود آب آشامیدنی مواجه شود

وانگا پیشگویی کرده بود که دونالد ترامپ به بیماری مرموزی مبتلا خواهد شد. این سیاستمدار با ابتلا به بیماری در ناحیه گوش (وزوز در گوش ها) و حالت تهوع، شنوایی خود را از دست می دهد. دیپلمات های آمریکایی در کوبا و چین مبتلا به بیماری هایی با نشانه های مشابه شده بودند.

به عقیده وانگا، این بیماری میتواند حاصل آزمایش سلاح سری و یا استفاده زیاده از حد از «هدفون» باشد. یکی از خویشاوندان رئیس جمهور آمریکا دچار تصادف شدید رانندگی خواهد شد.

تغییرات طبیعی بخشی از آسیا را از صحنه زمین محو خواهد کرد که از نظر قدرت خود با زمین لرزه ها در اقیانوس هند در سال 2004 قابل مقایسه است. روسیه با خطر سقوط  شهاب سنگ ها روبرو خواهد شد.

وانگا قبلا پیشگویی کرده بود که تا سال 2028 میلادی، گرسنگی جهانی ریشه کن خواهد شد. تا سال 2256  مستعمرات مریخی به عنوان ابرقدرت هسته ای ساخته خواهد شد که خواهان استقلال از زمین خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала