روسیه و چین تهدیدی برای بشریت

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه و چین تهدیدی برای بشریت
روسیه و چین تهدیدی برای بشریت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های آمریکایی، روسیه و چین را تهدید برای جامعه بشریت می دانند.

به گزارش اسپوتینک، روزنامه واشنگتن اگزمینر، با انتشار مقابله ای نوشت؛ اگر روسیه و چین نظم جهانی "رهبری آمریکا" را تغییر دهند، بشریت با عواقب جبران ناپذیری روبرو خواهد شد.
"تام روگان" نویسنده این مقاله در ادامه می نویسد؛ به لطف آمریکا جهان بهتر از هر زمان دیگر بوده و سرمایه‌داری آمریکا این اجازه را می‌دهد که مردم در رفاه زندگی کنند و بدون جنگ از مزایای پیشرفت تکنولوژی بهره‌مند شوند.
روگان در پایان این مقاله مخالفت خود را با سیاست آمریکا در قبال عربستان سعودی، روسیه و چین را علیه ونزوئلا بیان می کند.
نویسنده این مقاله اشاره می کند که آمریکا به اصول امنیتی و ثبات منطقه‌ای پایبند بوده و همچنان تلاش می‌کند مشکلات مردم یمن را کاهش دهد.
او استراتژی آمریکا در رابطه با عربستان را یک انتخاب اخلاقی می نامند که تعادل منطقی از منافع و سیاست‌های مبتنی بر واقع‌گرایی ایجاد می‌کند.
وی همچنین به نقش ناتو در سیاست‌ های جهانی اشاره کی کند و این سازمان را بهترین اتحادیه ای می‌خواند که تعادل بین ارزش‌های انسانی و ملی را ایجاد می‌کند.
نویسنده این مقاله از جامعه جهانی خواست تا تفاوت بین واقع گرایی آمریکا، روسیه و چین را با توجه به ایجاد شبکه های چینی اردوگاه‌های کار اجباری، سرقت از سرزمین‌های اقیانوس آرام، اقدامات نظامی روسیه در سوریه و همچنین قتل‌های پُرماجرا در سراسر جهان را ببینند.
این روزنامه‌نگار آمریکایی بخاطر مواضع ضد روسی دارای شهرت است. به ویژه اینکه او در 15 ماه می مقاله‌ای نوشت که در آن از اوکراین خواست پل کریمه را تخریب کند که روسیه نیز در پاسخ یک پرونده جنایی علیه وی را باز کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала