آغاز مسابقات باشگاهی جدید در اروپا

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniآغاز مسابقات باشگاهی جدید در اروپا
آغاز مسابقات باشگاهی جدید در اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، از برگزاری رقابت های باشگاهی جدیدی از سال 2021 در این قاره خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا رسماً اعلام کرد از سال 2021، رقابت‌های فوتبال باشگاهی جدیدی در این قاره برگزار خواهد شد.

این رقابت‌های جدید با عنوان UEL2 برگزار خواهد شد، در جلسه روز یکشنبه، مسئولان یوفا در دوبلین برگزاری این مسابقات جدید در اروپا را به تصویب رساندند. این رقابت ها که در کنار لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار خواهد شد، روزهای پنج شنبه انجام می شود و 32 تیم در مرحله گروهی آن حضور دارند.

پیش از مرحله یک هشتم نهایی هم یک مرحله حذفی اضافی بین تیم‌های دوم گروه‌ها و تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ اروپا برگزار می‌شود. برنده این جام هم جواز حضور در فصل آینده لیگ اروپا را به دست می‌آورد.

پیش از مرحله یک هشتم نهایی هم یک مرحله حذفی اضافی بین تیم های دوم گروه ها و تیم های سوم مرحله گروهی لیگ اروپا برگزار می شود. برنده این جام هم سال بعد در رقابت های لیگ اروپا حضور پیدا می کند.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مورد این رقابت ها گفت:" رقابت های جدید باشگاهی یوفا، رقابت های باشگاهی اروپا را گسترده تر می کند. بازی های بیشتری برای باشگاه های بیشتری وجود خواهد داشت و فدراسیون های بیشتری در مرحله گروهی نماینده دارند. تقاضاهای زیادی از طرف باشگاه ها برای حضور در رقابت های اروپایی بود."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала