جورج بوش پدر در دانشگاه دفن خواهد شد

© REUTERS / Gary Hershornجورج بوش پدر در دانشگاه دفن خواهد شد
جورج بوش پدر در دانشگاه دفن خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جورج بوش پدر در دانشگاهی که به نام وی نامگذاری شده است، دفن خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، جورج دبلیو بوش پدر، رئیس جمهور سابق آمریکا، در کتابخانه ریاست جمهوری نامگذاری شده به نام وی در دانشگاه کالج استیشن شهر تگزاس به خاک سپرده خواهد شد.

پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر - اسپوتنیک ایران
پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر

در سایت این دانشگاه آمده است: "پرزیدنت بوش در کنار خانواده اش، کنار کتابخانه بوش، در کنار همسرش باربارا، که هفت ماه پیش از وی از دنیا رفته بود، و دخترش رابین، که در سال 1953 در سن سه سالگی فوت کرد، دفن می شود."
دانش آموزان، هیات علمی و کارکنان قادر خواهند بود درمراسم تدفین شرکت کنند، اما مراسم خاکسپاری بر روی عموم آزاد نیست و تمام مراکز دانشگاه در روز مراسم تدفین بسته خواهند بود.
در اوایل هفته آینده، وداع با رییس جمهور سابق در واشنگتن برگزار خواهد شد. طبق دستور دونالد ترامپ، پنجم دسامبر، تمام ادارات و مکانهای دولتی فدرال بسته خواهند بود.
جورج هربرت واکر بوش، چهل و یکمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از حزب جمهوری‌خواه بین سال‌های 1989 و 1993 بود. بوش اول در دوران زمامداری ریگان در سمت معاون او مشغول به فعالیت بود. باربارا، همسر جورج بوش نیز در تاریخ 17 اپریل سال جاری در سن 92 سالگی درگذشت. سخنگوی خانواده بوش اعلام کرده بود که جورج بوش یک روز پس از تشییع جنازه همسرش به دلیل عفونت خونی در بیمارستان بستری شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала