پیام ایران به اسرائیل در فرودگاه رفیق حریری به زمین نشست

© Fotolia / Emmanuel Wuytsپیام ایران به اسرائیل در فرودگاه رفیق حریری به زمین نشست
پیام ایران به اسرائیل در فرودگاه رفیق حریری به زمین نشست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای وابسته به ایران که چندین ماه تحت نظر سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت به زمین نشست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، در روز ۲۹ نوامبر یک هواپیمای متعلق به یک خط هوایی وابسته به ایران که چندین ماه تحت نظر سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی بود، با پرواز مستقیمی از تهران در فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت به زمین نشست.

هشدار جدی جنبش حزب الله لبنان به اسرائیل - اسپوتنیک ایران
هشدار جدی جنبش حزب الله لبنان به اسرائیل + ویدئو

فاکس نیوز مدعی شده است محموله این هواپیما در آخرین باری که در لبنان فرود آمده بود، دستگاه های جی پی اس بود که قرار بود روی موشک های حزب الله نصب شوند. این در حالی است که اسراییل برنامه مشترک ایران و حزب الله برای افزایش دقت موشک ها را یک تهدید راهبردی برای خود قلمداد می کند زیرا که معتقد است این پروژه به حزب الله این امکان را می دهد تا عملیات های نیروی هوایی اسراییل را تحت تاثیر قرار دهد و مراکز عمده زیرساختی و جمعیتی اسراییل را مورد هدف قرار دهد.
بر اساس ادعای المانیتور، ایران پیش از این برای جابجایی دستگاه‌های جی پی اس از حمل هوایی به فرودگاه دمشق و از آنجا انتقال از طریق زمینی به بیروت استفاده می‌کرده است ولی اکنون از پروازهای مستقیم به بیروت استفاده خواهد نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала