خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران

© AFP 2023 / Stringerخداحافظی کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران
خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسطوره خط دفاع تیم ملی ایران از بازی‌های ملی خداحافظی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس امروز خداحافظی رسمی خود را از تیم ملی ایران اعلام کرد.
حسینی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: مرور همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها سخت است، نوشتن از همه این سالها ممکن نیست و در گام آخر و برای خداحافظی باید فقط کلمات را خرج رفتن کرد و تقدیر و سپاس و تشکر.

View this post on Instagram

بنام خدايي كه از انزلی تا جام جهانی و از ازل تا ابد همراهم بوده و هست. تمام روزهايي كه مانند ساعتي برايم گذشتند حالا بخشي از خاطرات من در لباس تيم ملي هستند. همه ايامي كه لباسي پر افتخار را بر تن داشتم و براي سربلندي نام وطنم و پرچم ايران دويدم را قاب كرده و بر ديوار خاطرات مي كوبم.مرور همه تلخي ها و شيريني ها سخت است، نوشتن از همه اين سالها ممكن نيست و در گام آخر و براي خداحافظي بايد فقط كلمات را خرج رفتن كرد و تقدير و سپاس و تشكر.گلايه ها را لاي زرورق فراموشي بايد پيچيد و دستها را به گرمي فشرد و رفت. در تیم ملی از نخستین روز تا روز پایانی برایم یک نوع نگاه حاکم بود. جنگیدن تا سر حد جان برای خوشحالی مردمی که با حمایت شان مرا به این لباس رسانده بودند. مردمی با تعصب به رنگ پیراهن های دلخواهشان. چه رقیبان آبی دوست و چه عاشقان سرخدل پرسپولیس که هر آنچه دارم از حضور و بودن آنهاست و چه همه هوادارانی که در کنار تیم ملی یکرنگ و همدل می شدند. من خود را وامدار تک تک این مردم می دانم و تمام قد در مقابل آنها و در برابر تصویر عزیزانی که خون شان نگهبان جاویدان سرزمینم بوده تعظیم می کنم. حالا خود را در گام نهایی می بینم. ایستگاه آخر.آماده برای یک خداحافظی از پیراهنی که امانت بود و باید امانتداری می کردم که امیدوارم اینگونه بوده باشد. سطرهای پایانی فوتبال ملی خود را پر می کنم از تقدیر از همه هواداران فارغ از رنگ بندی ها، مربیانم از ابتدا تا انتها، همبازیانم و خانواده ام که نقشی پررنگ در رسیدنم به این جایگاه داشته اند. این لباس مقدس را برای همیشه به دیوار دلم سنجاق می کنم و برای تیم ملی کشورم یک هوادار باقی می مانم. هر جایی که نتوانستم خواسته هایتان را برآورده کنم از توانم خارج بوده و بابت تمام کمبودها و ناکامی هایی که دلتان را آزرده کرده معذورم و پوزش می طلبم. به امید سربلندی ایران و ایرانی. فرزند ایران، شماره چهار.سیدجلال حسینی.⚽️❤️

A post shared by Seyed Jalal Hosseini (@seyedjalal) on Dec 1, 2018 at 2:34am PST

حسینی 115 بازی ملی در کارنامه خود دارد و 11 سال حضور متداوم در تیم ملی ایران داشته است. اولین بازی ملی حسینی در برابر بلاروس در سال 2007 صورت پذیرفت و وی در حالی که در پایان فصل گذشته برای سومین سال پیاپی به عنوان بهترین مدافع فوتبال ایران انتخاب شد از حضور در جام جهانی بازماند.
کاپیتان پرسپولیس سابقه 6 قهرمانی لیگ برتر را با تیم‌های سایپا، سپاهان و پرسپولیس در کارنامه خود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала