پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر
پیام تسلیت پوتین به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه مراتب تسلیت خود را به مناسبت درگذشت جورج بوش پدر ابراز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مراتب تسلیت خود را به جورج بوش پسر به مناسبت درگذشت پدرش وبا اشاره به تلاش بسیار چهل و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده در تقویت همکاری روسیه و آمریکا در زمینه مسائل امنیتی بین المللی، ابراز کرد. 

جورج بوش پدر در گذشت - اسپوتنیک ایران
جورج بوش پدر در گذشت

پوتین جورج بوش پدر را مردی برجسته نامید که در طول زندگی خود به وفاداری به کشورش خدمت کرد. به گفته رئیس جمهور روسیه، بوش پدر دارای خرد سیاسی و دوربینی بود و همواره به دنبال تصمیم گیری آگاهانه بود.
در بیانیه کرملین آمده است: جورج بوش پدر، با درک اهمیت گفتمان سازنده بین دو قدرت بزرگ هسته ای، برای تقویت همکاری روسیه و آمریکا در زمینه مسائل امنیتی بین المللی بسیار تلاش کرد.
رهبر روسیه همچنین تاکید کرد که یاد جورج بوش پدر همیشه در قلب وی باقی خواهد ماند. وی همچنین افزود: در چنین زمان غم انگیزی، ابراز همدردی صادقانه و حمایت از همه اعضای خانواده بزرگ شما را اعلام می‌کنم. نگذارید شجاعت شما را در رویارویی با این فقدان جبران ناپذیر ترک کند.
امروز، جورج بوش پدر بعد از مدت‌ها بیماری در سن 94 سالگی درگذشت. وی چهل و یکمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا از حزب جمهوری‌خواه بین سال‌های 1989 و 1993 بود. بوش اول در دوران زمامداری ریگان در سمت معاون او مشغول به فعالیت بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала