تلاش اسرائیل برای ترور رهبر حزب الله لبنان

© AP Photo / Hassan Ammarتلاش اسرائیل برای ترور رهبر حزب الله لبنان
تلاش اسرائیل برای ترور رهبر حزب الله لبنان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مقامات ارتش اسرائیل خواستار ترور سید حسن نصراالله دبیر کل حزب الله لبنان شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ یکی از فرمانده واحد‌های نظامی مستقر در مرزهای لبنان خواستار بررسی امکان ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شد.

این سرهنگ اسرائیلی تأکید کرد که شخصیت و تجربه سید حسن نصرالله او را به مرکز ثقلی در حزب‌الله تبدیل کرده و هدف قرار دادن وی می‌تواند آسیب قابل توجهی به تمامی ساختار حزب‌الله از رهبران ارشد تا نظامیان کوچک وارد کند و روحیه مبارزاتی آنها را با مشکل مواجه کند.
لوی همچنین در مقاله خود که در مجله اسرائیلی معرخوت به چاپ رسیده، خواستار مبارزه ارتش اسرائیل در عمق خاک دشمن شده و گفت که این اقدام با وجود خطرات فراوانی که دارد، اما می‌تواند فواید زیادی نیز داشته باشد.

وی در مقاله خود در تشریح دیدگاه ترور دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رویکرد آسیب زدن به روحیه مبارزاتی دشمن از طریق از بین بردن دارایی ها و املاک آنها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. باید راهکاری را دنبال کنیم که تنها مبتنی بر زور نباشد، بلکه از طریق فریب و حیله انجام شود. باید کوماندوها در عمق خاک دشمن وارد شوند و به صورت ناگهانی دشمن را غافلگیر کرده و ادوات و تجهیزات آن‌ها را مورد هدف قرار دهند. این اتفاق رویکرد مهمی در آسیب زدن به روحیه مبارزاتی دشمن و تسلیم شدن آنها خواهد بود.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала