ترکیه: اگر بن سلمان درخواست کند می تواند با اردوغان دیدار کند

© AFP 2023 / Cyril Ndegeyaترکیه: اگر بن سلمان درخواست کند می تواند با اردوغان دیدار کند
ترکیه: اگر بن سلمان درخواست کند می تواند با اردوغان دیدار کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد در صورتی که بن سلمان درخواست کند می تواند با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد در صورتی که بن سلمان، ولیعهد عربستان درخواست کند می تواند در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار داشته باشد.

وی گفت: هیچ مانعی برای دیدار با ولیعهد عربستان سعودی وجود ندارد. در صورت درخواست، وی می‌تواند (با رئیس جمهور کشور) در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار کند. البته رئیس جمهورمان در این رابطه تصمیم خواهد گرفت.

وزیر خارجه ترکیه تصریح کرد: رای دادگاه حقوق بشر اروپا با آرای قبلی این نهاد در تناقض بوده و پایه حقوقی ندارد. ما به این موضوع معترضیم.

در خصوص دیدار اردوغان و بن سلمان طی روزهای گذشته اخبار متناقضی از ترکیه منتشر می‌شود و در حالیکه رویترز صبح دیروز به نقل از آناتولی گفته بود که وی احتمالاً با بن سلمان دیدار خواهد کرد، دفتر ریاست جمهوری ترکیه خبر دیدار را تکذیب کرد و امروز وزیر خارجه ترکیه باز هم از احتمال این دیدار سخن می‌گوید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала