نژاد پرستان آمریکایی برای یک جنگ نژادی آماده می‌شوند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر نژاد پرستان آمریکایی برای یک جنگ نژادی آماده می‌شوند
نژاد پرستان آمریکایی برای یک جنگ نژادی آماده می‌شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروهای نئونازی آمریکایی برای جنگ های نژادی آینده دور هم جمع شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Vice، گروهای نئونازی آمریکایی در اتاق‌های چت ناشناس برای تبادل مهارت‌ها و بحث در مورد اقدامات تروریستی در جنگ های نژادی آینده ، دورهم جمع شدند.
یک شبکه چت رمزگذاری شده به نام The Base توسط نئونازیایی که تحت نام مستعار Norman Spear شناخته می شوند، که خود را شرکت کنندگان در جنگ عراق و افغانستان می دانند. روزنامه نگاران موفق به نفوذ به داخل این شبکه و ارزیابی ساختار آن شده‌اند. هدف این شبکه متحد کردن ناسیونالیست‌های رادیکال در زندگی واقعی است، که پیش از این تنها از طریق اینترنت بایکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

افزایش تعداد قربانیان حادثه تیراندازی در کنیسه پنسیلوانیا آمریکا - اسپوتنیک ایران
افزایش تعداد قربانیان حادثه تیراندازی در کنیسه پنسیلوانیا آمریکا

از اعضا برای برقراری ارتباط با یکدیگر در هشت کانال دعوت شده است: علاوه بر چت کلی، The Base دارای چت های اختصاصی برای دفاع از خود، ادبیات، موسیقی، گزارش فعالیت های گروهی، تمرینات زنده ماندن و همچنین چت گروهی برای اعضا است.
در کتابخانه آنلاین این کانال، کتاب های الکترونیکی در مورد موضوعات مختلف مانند: تاکتیک های جنگ خیابانی، روش های جنگ چریکی، توطئه و ساخت مواد منفجره گنجانده شده است. در مورد تیراندازی اخیر در کنیسه پنسیلوانیای آمریکا که منجر به کشته شدن 11 نفر شده بود، یکی از کاربران اشاره کرد که این حمله ممکن بود در صورت استفاده از یک بمب یا چیز قوی‌تری به مراتب مؤثرتر واقع شود.
گزارش شده است که کاربران The Base همچنین یکدیگر را ملاقات می کنند و به طور مشترک مهارت های مبارزه را یاد می گیرند و در مورد موضوعاتی از جمله "اقدامات مستقیم"، یعنی اقدامات تروریستی علیه یهودیان و سیاهپوستان بحث می‌کنند. این که آیا آنها در حال برنامه ریزی حرکت خاصی هستند یا خیر هنوز گزارش نشده است، اما خالق این شبکه اعلام کرده است که پیروان او در حال حاضر بر روی "تعدادی از پروژه های بلند مدت" کار می‌کنند.
گفتنی است، پیش از این در یک حمله تروریستی به کنیسه «درخت زندگی» در شهر پیتسبرگ ایالت پنسیلوانیا امریکا ، 11 نفر به قتل رسیده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала