گیرافتادن شهروند ایران در ارمنستان

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر گیر افتادن شهروند ایران در ارمنستان
گیر افتادن شهروند ایران در ارمنستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اداره آگاهی ارمنستان روز 3 نوامبر بر اساس مدارک و شواهد موجود در نزد بازپرسان خود تصمیم گرفت در چارچوب پرونده کیفری تشکیل شده درباره تلاش برای سرقت یک میلیون یورو از "بانک HSBC ارمنستان" یک شهروند ایران را جلب کند.

به گزارش اسپوتنیک، این شهروند ایران به کلاه برداری و تقلب متهم و تحت تعقیب اعلام شده است. خبر تلاش برای سرقت یک میلیون یورو در ماه مه 2018 از "بانک HSBC ارمنستان" دریافت شده است. طبق این خبر شهروند ایران سفته بانکی جعلی به مبلغ یک میلیون یورو برای گرفتن پول نقد ارائه کرده است. در این رابطه یک پرونده کیفری تشکیل و اقدامات گسترده ای انجام شده تا همه جزئیات قضیه معلوم گردیده و تحقیقات قضایی کامل، مختلف الابعاد و واقع بینانه ای انجام شود.
معلوم شده که شهروند ایران در ماه آوریل وارد ارمنستان شده، در دیدار با افراد گوناگون خود را کار آفرین معرفی کرده و برای سرمایه گذاری در ارمنستان ابراز تمایل نموده است.

گفتنی است که چندی پیش یک شهروند آذربایجانی سعی کرده بود 20 هزار دلار را به صورت مخفیانه با خود به ایران ببرد.
این شهروند آذربایجانی پول ها در لباس زیر خود پنهان کرده بود و هنگام عبور از مرز به ماموران گمرکی در این خصوص اطلاع نداد.
در کنترل مرزی آستارا منطقه جنوبی این شهروند آذربایجان را متوقف کردند. او به نظر مشکوک می آمد و توجه مامورین گمرک را به خود جلب کرده بود. در زمان پرس و جو مرد بیان داشت که هیچ چیزی با خود ندارد.
اما در زمان جستجوی بدنی مشخص شد که او 20 هزار دلار را در لباس زیر خود مخفی کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала