نوبخت به هجمه ها علیه ظریف پاسخ داد

© Sputnik / Eduard Pesovنوبخت به هجمه ها علیه ظریف پاسخ داد
نوبخت به هجمه ها علیه ظریف پاسخ داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ایران واکنشی تندی نسبت به همجمه های مطرح شده علیه ظریف نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ایران واکنشی تندی نسبت به همجمه های مطرح شده علیه ظریف نشان داد.

او در توئیتر خود نوشت:

پس از سخنان دکتر ظریف در خصوص پول‌شویی و ضرورت مبارزه با آن، عده‌ای معترض و متقاضی ارائه سند از وزیر امورخارجه شدند.

آیا معترضان میلیاردها دلار قاچاق در کشور را که همواره مسئولان نظام درباره آن هشدار داده‌اند، نفی می‌کنند؟

یا برخلاف قانون درآمد حاصل از آن‌ را پول کثیف نمی‌دانند؟!

​وزیر امورخارجه ایران پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش‌های متعدد به موضوع پولشویی گفت: من مشخص صحبت کردم اما برخی دوستان برای اهداف سیاسی خود همه چیز را فدا می‌کنند.

محمدجواد ظریف افزود: نوار اظهاراتم در این زمینه وجود دارد؛ درخواست می‌کنم افرادی که نسبت به سخنان بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته اند.

ظریف در واکنش به درخواست ها برای ارایه مستندات پولشویی، یادآوری کرد: من مسوول مستندات نیستم. این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی نیز موارد پولشویی را اعلام کرده است.

به گفته وی، «آخرین مستند در ارتباط با این موضوع مربوط به افرادی است که با داشتن شبکه پولشویی گسترده بتازگی مجازات شدند. همچنین شبکه‌های پولشویی گسترده دیگر مستند شده است، بنابراین به توضیح بیشتر من نیازی نیست».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала