مخفی کردن خطر سقوط ناگهانی هواپیماهای شرکت بوئینگ

© AP Photo / Ted S. Warrenمخفی کردن خطر سقوط ناگهانی هواپیماهای شرکت بوئینگ
مخفی کردن خطر سقوط ناگهانی هواپیماهای شرکت بوئینگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت بوئینگ به شرکت های هوایی در خصوص خطرات بالقوه مربوط به سیستم جدید کنترل پروازها در هواپیماهای 737 MAX 8 و MAX 9 هشدار نداده است.

به گزارش اسپوتنیک ، وال استریت ژورنال به استناد منابعی در سازمان فدرال هواپیمایی میهنی آمریکا و کارشناسان شرکت کننده در تحقیقات مربوط به سقوط هواپیمای شرکت Lion Air در اندونزی در اینباره اطلاع داد.
خاطر نشان می شود که در این هواپیماها ، بخش هایی وجود دارد که مانع انفجار دماغه هواپیما در زمان پرواز می شود. در شرایط غیر معمولی سیستم ممکن است به شدت کار کرده و دماغه را به سمت پایین بکشاند در این صورت خلبانان حتی در حالت هدایت دستی هواپیما نمی توانند آنرا کنترل کنند. در نتیجه هواپیما ممکن است سقوط کند.
بر اساس پرس و جوی روزنامه، خلبانان اذعان داشتند که شرکت در این خصوص صبه آنها اطلاع نداده است. کارشناسان شرکت کننده در تحقیقات سقوط هواپیما در اندونزی خاطر نشان کردند که اطلاعات مربوط به این سیستم های ویژه در مطالب آموزشی هدایت هواپیما وجود ندارد.
هواپیمای بوئینگ 737 Max شرکت هوایی Lion Air اندونزی ، 29 اکتبر در منطقه ساحلی یاوی غربی سقوط کرد. 189 مسافر و خدمه پرواز همگی کشته شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала