ژیرینوفسکی: اتحاد بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان لازم است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرینوفسکی: اتحادی بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان لازم است
ژیرینوفسکی: اتحادی بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان لازم است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفت: لازم است اتحاد کنفدراسیون بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان ایجاد شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفت: لازم است اتحاد کنفدراسیون بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان ایجاد شود.

ژیرینوفسکی گفت: نزدیک شدن ما به آذربایجان از این جهت اهمیت دارد که ما در حال حاضر به سمت جنوب می رویم و نه غرب. ما حتی می توانیم یک اتحاد کنفدراسیونی بین روسیه با ترکیه، ایران، عراق و آذربایجان ایجاد کنیم.. من این پیشنهاد را چندین بار مطرح کرده ام، من شخصا با رییس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان صحبت کردم. برقراری ارتباط با آذربایجان که بین کشورهای ما قرار گرفته است بسیار سودمند تر از روابط با یک کشور اروپایی که خیلی دورتر قرار دارد است.

به گفته وی، جنبه مهم روابط روسیه و آذربایجان، میلیون ها نفر از آذربایجانی ها هستند که در روسیه زندگی و کار می کنند. ژیرینوفسکی اضافه کرد: ما با پروژه هایی در زمینه های جنگ افزار، ارتش، دفاع، مرتبط هستیم. موضوع مهم برای مذاکرات همسایه ما با ترکیه است. آذربایجان بین ما است و اگر ما همچنان به آن سمت حرکت کنیم این کشور نیز به طور ناگهانی درگیر این ماجرا خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала