معجزه در آزادی رقم نخورد

© Photoمعجزه در آزادی رقم نخورد
معجزه در آزادی رقم نخورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با تساوی بدون گل برابر نماینده ژاپن به مقام نایب قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در فصل جاری با تمامی فراز و نشیب های خود با دیدار تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در استادیوم آزادی تهران به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس ایران به رقم تمام شایستگی‌ها از پس حریف ژاپنی خود برنیامد.

فینال لیگ قهرمان آسیا - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پرسپولیس ایران، قهرمان واقعی آسیا

بازی رفت فینال این رقابت ها هفته گذشته در ژاپن برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ژاپنی به پایان رسید، دیدار برگشت دو تیم نیز امروز در استادیوم آزادی تهران برگزار شد که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در مجموع دو دیدار تیم ژاپنی قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شد.
بازیکنان پرسپولیس با وجود ناکامی در شکست کاشیما آنتلرز و کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، اما مثل تمام بازی‌هایی که در سه فصل اخیر واگذار کردند، از سوی تماشاگران تشویق شدند؛ شاگردان برانکو که به سختی و با کمبود بازیکن توانستند تا فینال این رقابت‌ها برسند، در نهایت در کسب پیروزی برابر نماینده ژاپن ناکام ماندند تا به مدال نقره این رقابت ها رضایت دهند. در پایان این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال آسیا، جایزه بازی جوانمردانه به سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس اهدا شد.

​Watch @atlrs_official 🇯🇵celebrate their first ever #ACL2018 trophy! Congratulations to the CHAMPIONS! #ACLFinal 🏆 pic.twitter.com/ESy3vdGz6G

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала