چه افرادی جسد خاشقجی را در اسید حل کردند

© AFP 2023 / Yasin Akgulچه افرادی جسد خاشقجی را در اسید حل کردند
چه افرادی جسد خاشقجی را در اسید حل کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسامی افرادی که جسد جمال خاشقجی را در اسید حل کردند، اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الجزیره، منابع ترکیه‌ای اعلام کردند که ماهر المطرب، صلاح الطبیقی و ذعار الحربی افرادی بودند که جسد جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی را در منزل کنسول این کشور در ترکیه با اسید حل کرده بودند.

آیا قاتلان خاشقجی یک روزنامه نگار ایرانی را هدف قرار می دهند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا قاتلان خاشقجی یک روزنامه نگار ایرانی را هدف قرار می دهند؟

پیشتر منابعی در دفتر دادستانی کل ترکیه اعلام کردند که دادستانی عملیات جستجوی جسد خاشقجی را متوقف کرده‌اند، چراکه بازرسان ترکیه‌ای به این باور رسیده‌اند که جسد وی کاملا با اسیدهای شیمیایی از بین برده شده است. این منابع همچنین اعلام کردند که تحقیقات نشان می‌دهد این کار با اسیدهای شیمیایی از جمله اسید هیدروفلوریک انجام شده است.
جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی که از سال 2017 در آمریکا تحلیلگر روزنامه واشنگتن پست بود، روز 2 اکتبر پس از ورود به سرکنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. پس از مدتی ابهام درباره این قضیه ، رسانه های دولتی عربستان سعودی روز 20 اکتبر گزارش دادند، خاشقجی در جریان نزاع با کارکنان سرکنسولگری جان خود از دست داده است. در این رابطه 18 نفر بازداشت شده و اکنون بازجویی از آنها جریان دارد. مقامات عربستان تلاش می ورزند حقیقت را کشف کرده و همه مقصران را تحت تعقیب قضایی قرار داده و مجازات کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала