کارشناس: کشورهای خاورمیانه و اسرائیل امکان دارد علیه ایران متحد شوند

© Sputnik / Valeriy Melnikovکارشناس: کشورهای خاورمیانه و اسرائیل امکان دارد علیه ایران متحد شوند
کارشناس: کشورهای خاورمیانه و اسرائیل امکان دارد علیه ایران متحد شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سعید خان، سخنگوی ارشد مطالعات خاورمیانه در دانشگاه وین در دیترویت، گفت: کشورهای خاورمیانه می توانند با اسرائیل علیه ایران متحد شوند که به ضرر منافع فلسطینی ها می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سعید خان، سخنگوی ارشد مطالعات خاورمیانه در دانشگاه وین در دیترویت، گفت: کشورهای خاورمیانه می توانند با اسرائیل علیه ایران متحد شوند که به ضرر منافع فلسطینی ها می شود.

طی ماه گذشته، رهبران اسرائیل تعدادی بازدید و دیدارهای دوستانه انجام دادند که باعث باز تر شدن موقعیت اسرائیل برای اتحاد با کشورهای خلیج فارس از عمان به بحرین، عربستان سعودی و امارات متحده عربی می شود.

اخیرا اسرائیل کاتز، وزیر اطلاعات و حمل و نقل اسرائیل که از عمان بازدید کرد، خواستار همکاری نزدیک تر بین کشورش و همسایگانش در شبه جزیره عرب، از جمله در زمینه حمل و نقل و گردشگری شد.

او در مصاحبه ای با رویترز گفت: "به نظر من، همکاری بین اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج می تواند و باید گسترش یابد."

سعید خان گفت که به لطف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رهبران اسرائیل و خلیج فارس "احساس توانمندسازی و گسترش" را تجربه می کنند. متخصص توضیح داد که واشنگتن به هر دو طرف متحد خود چراغ سبز نشان می دهد تا بتوانند با یکدیگر همکاری و آشکارا یک جبهه متحد علیه ایران ایجاد کنند که در این مورد مسئله فلسطین به پس زمینه می رود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала