قیمت های نجومی بلیت های چارتری پروازها

© AP Photo / Vahid Salemiقیمت های نجومی بلیت های چارتری پروازها
قیمت های نجومی بلیت های چارتری پروازها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت بلیط رفت و برگشت تهران-مشهد به دو میلیون تومان نزدیک شد!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم،  سازمان هواپیمایی از اعمال محدودیت در فروش بلیت پروازهای چارتری و عدم افزایش نرخ آنها برای تعطیلات آخر هفته خبر داده است. اما همچنان بلیت برخی مسیرهای پروازی از جمله به مقصد مشهد به صورت چارتری و با قیمت‌های بالا فروخته می‌شود.

اشتباه نظامیان آمریکایی در حین پرتاب ماشین زرهی از هواپیما + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتباه نظامیان آمریکایی در حین پرتاب ماشین زرهی از هواپیما + ویدئو

با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام پایانی هفته به مشهد و احتمال بروز سوء استفاده در نحوه توزیع و فروش بلیت، شرکت‌های هواپیمایی موظفند بر توزیع بلیت های خود در خصوص نرخ و شرایط فروش بلیت نظارت داشته باشند.

حداکثر نرخ بلیت باید براساس نرخ اعلامی توسط ایرلاین ها باشد و توزیع کنندگان بلیت حق هیچ گونه افزایش نرخ خارج از نرخ هایی اعلامی شرکت های هواپیمایی را ندارند.

این در حالی است که بلیت پرواز برای آخر هفته به خصوص در مسیرهای پروازی به مقصد مشهد به صورت چارتری و با قیمت بالا تا حدود 800 هزار تومان فروخته می شود. به‌عنوان نمونه بلیت پرواز تهران-مشهد هواپیمایی زاگرس هم‌اکنون با قیمت حدود 700 هزار تومان به صورت چارتری عرضه شده است. بلیت پرواز مشهد-تهران نیز وضعیت قیمتی به مراتب بدتر از مسیر رفت آن را دارد. برای این مسیر پروازی بلیت با قیمت حدود 900 هزار تومان  به صورت چارتری فروخته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала