درخواست فرزندان خاشقجی از مقامات عربستان

© AP Photo / Hasan Jamaliدرخواست فرزندان خاشقجی از مقامات عربستان
درخواست فرزندان خاشقجی از مقامات عربستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو پسر روزنامه‌نگار سعودی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید، از مقامات سعودی خواستند جنازه پدرشان را پس بدهند.

پزشک مظنون به قتل جمال خاشقجی + عکس - اسپوتنیک ایران
پزشک مظنون به قتل جمال خاشقجی + عکس
به گزارش اسپوتتیک به نقل از مهر، عبدالله و صلاح خاشقجی در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کردند آنها نیز همچون همه به دنبال اطلاعاتی در خصوص معمای کشته شدن پدرشان هستند.

این دو پسر خاشقجی افزودند که از مقامات سعودی خواسته اند جنازه پدرشان را تحویل بدهند و در حال حاضر امر مهم برایشان تحویل گرفتن جسد وی و دفن او در بقیع در کنار سایر بستگان درگذشته اوست.

گفتنی است که عربستان سعودی پس از انکارهای اولیه، سرانجام پذیرفت که جمال خاشقجی به‌صورت برنامه‌ریزی شده در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسیده است.

جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی که از سال 2017 در آمریکا تحلیلگر روزنامه واشنگتن پست بود، روز 2 اکتبر پس از ورود به سرکنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. پس از مدتی ابهام درباره این قضیه ، رسانه های دولتی عربستان سعودی روز 20 اکتبر گزارش دادند، خاشقجی در جریان نزاع با کارکنان سرکنسولگری جان خود از دست داده است. در این رابطه 18 نفر بازداشت شده و اکنون بازجویی از آنها جریان دارد. مقامات عربستان تلاش می ورزند حقیقت را کشف کرده و همه مقصران را تحت تعقیب قضایی قرار داده و مجازات کنند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала