ارتش سوریه حمله ستیزه جویان به نزدیکی منطقه عاری از سلاح در ادلب را خنثی کرد

© Sputnik / Press Service of the President of Syria /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش سوریه حمله ستیزه جویان به نزدیکی منطقه عاری از سلاح در ادلب را خنثی کرد
ارتش سوریه حمله  ستیزه جویان به نزدیکی منطقه عاری از سلاح در ادلب را خنثی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه حمله ستیزه جویان به منطقه عاری از سلاح در شمال حما و در مرز با ادلب را خنثی نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون ملی سوریه، سربازان ارتش این کشور تلاش های ستیزه جویان را برای حمله به مواضع ارتش در 35 کیلومتری شمال شهر حما در مرز با استان ادلب، خنثی نمودند.
لازم به ذکر است که ستیزه جویان از روستای اللطامنة به سمت سرزمین های تحت کنترل ارتش سوریه حرکت کردند. با مطلع شدن ارتش از حرکت این گروه، درگیری آغاز شده ، بخشی از ستیزه جویان کشته شده وبخش دیگر عقب نشینی کردند و ناپدید شدند.
گفتنی است محدوده ی استان ادلب در حال حاضر عملا توسط نیروهای دولتی سوریه کنترل نمی شود. در این استان شبه نظامیان مسلح وهمچنین تروریست هایی از برخی گروهک هایی هستند که حملاتی را به مواضع ارتش سوریه ترتیب می دهند. درگیری های مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس سال 2011 تا به امروز ادامه دارد. نیروهای ارتش این کشور با شبه نظامیان مسلحی از گروه های گوناگون مبارزه می کنند. مهم ترین و بزرگترین این گروه ها، گروه تروریستی دولت اسلامی یا همان داعش بوده است که اکنون بخش بزرگی از نیروها و اراضی تحت کنترل خود را از دست داده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала