دیدار مقامات پاکستان درباره آزادسازی مرزبانان ایرانی

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraملاقات نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان درباره آزادی مرزبانان ایرانی
ملاقات نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان درباره آزادی مرزبانان ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیدار نخست‌وزیر پاکستان با فرمانده ستاد ارتش این کشور که بلافاصله پس از درخواست وزیر امور خارجه ایران مبنی بر جدیت برای آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده انجام شد، موجی از گمانه‌زنی‌ها را به‌وجود آورد.

ربوده شدن مرزبان ايراني توسط تروريست ها در پاكستان - اسپوتنیک ایران
آخرين اخبار از وضعيت مرزبان ايراني ربوده شده توسط تروريست ها
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان بلافاصله پس از دیدار با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و گفتگو در مورد آزادسازی 12 مرزبان ایرانی ربوده‌ شده از چنگال گروهک تروریستی جیش العدل، با فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

رسانه معتبر ای‌.آر.وای. نیوز در این خصوص نوشت: نخست وزیر پاکستان در این دیدار به مسائل مهم امنیتی اشاره کرده خواستار حضور جدی‌تر ارتش پاکستان برای حل مشکلات شد.

این رسانه نوشت: دیدار فرمانده ستاد ارتش پاکستان و نخست وزیر کشور اهمیت بسیار زیادی داشته است و موضوعات مهمی که اهمیت فرا ملی دارند مورد بررسی قرار گرفته است.

همزمان با این دیدار و در اتفاقی دیگر سفر عمران‌خان به چین که قرار بود 2 نوامبر آغاز شود یک روز زودتر انجام می‌شود و قرار است وی امروز عازم پکن شود.

برخی از کارشناسان بر این باورند که جلسات مداوم دولت و ارتش برای هماهنگی بیشتر و مهار فعالیت گروههای تروریستی در این کشور است.

پیش از این «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان نیز اعلام کرده بود دولت اسلام‌آباد به‌همراه سران نظامی این کشور در حال طراحی یک عملیات پیچیده برای آزادسازی مرزبانان ایرانی است.

این در حالی است که عمران‌خان در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز تأکید کرد از هیچ تلاشی برای آزادسازی زندانیان ایرانی دریغ نخواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала