جستجوی اجساد سانحه هوایی در اندونزی+ویدئو

© AFP 2023 / Resmi Malauسانحه هوایی اندونزی
سانحه هوایی اندونزی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سانحه هوایی اندونزی تمام سرنشینان هواپیما کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی، مقامات اندونزی جسد10 تن از مسافران هواپیمای مسافربری را که روز دوشنبه سقوط کرد، یافتند. در اثر وقوع این سانحه هوایی همه 189 سرنشین هواپیما کشته شدند.

پیشتر از پیدا شدن 6 جسد دیگر خبر داده شد. آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی (SAR) اعلام کرد که 21 کیسه محتوی بقایای اجساد و وسائل همراه کشته شدگان جمع آوری شده و برای شناسایی به جاکارتا پایتخت اندونزی منتقل شده اند. کارمندان مرکز امداد و نجات اندونزی گفتند که عملیات جستجو 24 ساعته  خواهد بود و منتها تلاش خود را برای پیدا کردن محل سقوط هواپیما انجام خواهند داد. با فرا رسیدن شب فقط فروروی غواصان متوقف می شود ولی  کار کشتی های شناسایی ادامه می یابد.

​هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به شرکت «لاین ایر» روز دوشنبه از جاکارتا عازم شهر «پانگکال پینانگ» در جزیره «بانگکا» اندونزی بود که 13 دقیقه پس از پرواز در «دریای جاوا» سقوط کرد.

این هواپیما حامل 189 مسافر و خدمه بود که به گفته مقامات، تمام سرنشینان آن کشته شدند. نیروهای امداد و نجات تاکنون بقایای اجساد مسافران، قسمت هایی از هواپیما و تعدادی از لوازم و وسائل مسافران از جمله تلفن های همراه را یافته اند. بقایای اجساد به بیمارستان پلیس در جاکارتا منتقل شده است. پس از تأیید کشته شدن همه سرنشین های هواپیما، این دومین حادثه مرگبار هوایی این کشور از سال 1997 تاکنون است. در آن سال سقوط یک هواپیمای مسافربری 214 کشته برجای گذاشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала