سقوط هواپیما با 188 سرنشین در اندونزی + عکس

© Flickr / PressReleaseFinderسقوط هواپیما با 188 سرنشین در اندونزی + عکس
سقوط هواپیما با 188 سرنشین در اندونزی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به شرکت "لاین ایر" اندونزی با 188 سرنشین دقایقی پس از پرواز از فرودگاه جاکارتا به داخل دریا سقوط کرد.

سقوط هواپیما در اندونزی 8 کشته بر جای گذاشت - اسپوتنیک ایران
سقوط هواپیما در اندونزی 8 کشته بر جای گذاشت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، آژانس امداد و نجات اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد یک هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی «لاین ایر» که با 188 سرنشین از جاکارتا به سمت شهر پانگکال پینانگ در حال پرواز بود، دقایقی پس از بلند شدن از باند فرودگاه به داخل دریا سقوط کرد.
یوسف لطیف، سخنگوی این آژانس در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت هواپیمای لاین ایر با ارسال پیامی گفت: «تایید شده که این هواپیما سقوط کرده است.»
طبق اعلام خدمات ردیابی هوایی، این هواپیما یک بوئینگ 737 بوده است. همچنین طبق اعلام این مقام اندونزیایی، این هواپیما، 13 دقیقه پس از پرواز ارتباط خود را از دست داده بود.

ادوارد سیریت، مدیر اجرایی شرکت لایون ایر اعلام کرد: «در حال حاضر ما نمی‌توانیم درباره این موضوع اظهار نظر کنیم. تلاش می‌کنیم تا تمام اطلاعات و داده‌ها را جمع آوری کنیم.»

میزان نیز گزارش داد، یکی از مقامات شرکت انرژی «پرتامینا» می‌گوید که قطعاتی از لاشه هواپیما مانند صندلی‌ها و دیگر بخش‌های آن در سواحل آب‌های «جاوا» پیدا شده است.
«فلایت رادار»، وبسایت ردیابی حمل‌ونقل هوایی اعلام کرد هواپیمایی که سقوط کرده جدید بوده و حدود 2 ماه پیش پروازهای خود را آغاز کرده است.
وزارت اقتصاد اندونرزی نیز اعلام کرد که 20 نفر از مقامات در این پرواز بوده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала