واکنش چین به اخبار مربوط به شنود مکالمات ترامپ

© AP Photo / Ng Han Guanواکنش چین به اخبار مربوط به شنود مکالمات ترامپ
واکنش چین به اخبار مربوط به شنود مکالمات ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه چین نسبت به انتشار اخباری مربوط به شنود مکالمات تلفنی رئیس جمهور آمریکا توسط سازمان های اطلاعاتی چین واکنش نشان داد.

چین مکالمات ترامپ را شنود می کند - اسپوتنیک ایران
چین مکالمات ترامپ را شنود می کند
به گزارش اسپوتنیک، هوا چون اینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانس خبری خود نسبت به اخبار مربوط به شنود مکالمات تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از سوی سازمان های اطلاعاتی چین واکنش نشان داد و گفت: این تصور در ذهن بوجود می آید که برخی در آمریکا تمام قدرت خود را صرف رسیدن به اسکار برای بهترین سناریو می کنند.
پیش از این روزنامه نیویورک تایمز نوشت، سازمان های اطلاعاتی آمریکا دریافتند که چین و روسیه مکالمات تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را شنود می کند. به نقل از منبع این نشریه، شنود مکالمات این امکان را فراهم می آورد که از نحوه کار و فعالیت رئیس جمهور مطلع شده و بر سیاست های دولت تاثیر گذاشت.
به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه چین با انتشار این خبر توسط روزنامه واشنگتن پست، این روزنامه بار دیگر به جعلی بودن گزارشات خود مهر تایید زد.
وی افزود: اگر در آمریکا افرادی نگران شنود مکالمات گوشی های هوشمند اپل هستند، می توانند از تلفن های هوشمند "هوآوی" استفاده کنند و اگر همچنان نگران این موضوع هستند،می توانند برای امنیت مطلق استفاده از ابزار مدرن ارتباطی را کنار بگذارنذ و ارتباط خود را با تمام دنیا قطع کنند.
پیش از این نیز دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که با دیدی طنز به اخبار رسانه ها درباره شنود مکالمات دونالد ترامپ توسط سازمان های اطلاعاتی روسیه نگاه می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала