واکنش کاربران اینترنتی به ملاقات ولیعهد عربستان با پسر جمال خاشقچی

© AP Photo / Virginia Mayoواکنش کاربران اینترنتی به ملاقات ولیعهد عربستان با پسر جمال خاشقچی
واکنش کاربران اینترنتی به ملاقات ولیعهد عربستان با پسر جمال خاشقچی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران اینترنتی معتقدند تصاویر منتشر شده از ملاقات ولیعهد عربستان با پسر جمال خاشقچی حاوی نکات بسیاری است.

به گزارش اسپوتنیک، سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان سعودی و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سهیل بن احمد خاشقچی و صلاح بن جمال خاشقچی را در کاخ الیمامه به حضور پذیرفتند و کشته شدن جمال خاشقچی را به آن ها تسلیت گفتند. خبرگزاری رسمی عربستان تصاویری از این ملاقات را منتشر نموده است.

سعودی ها اجازه بازرسی از چاه در کنسولگری خود را ندادند - اسپوتنیک ایران
سعودی ها اجازه بازرسی از چاه در کنسولگری خود را ندادند

اما فعالان شبکه های اجتماعی بر طبق تصاویر منتشر شده از این ملاقات، معتقدند که سرویس های امنیتی سعودی به سرعت خانواده خاشقچی را فرا خوانده اند تا با هدف کاستن از فشارها بر عربستان سعودی، با آن ها عکس بگیرند؛ زیرا که برخی شواهد و رفتارها نشان می دهد که صلاح پسر جمال خاشقچی به زور به دیدار با شاه و ولیعهد سعودی آمده است.
نکته‌ای که از نگاه کاربران دور نمانده است، لباسی است که صلاح پسر جمال خاشقچی در یک ملاقات رسمی با شاه و ولیعهد سعودی بر تن نموده است و نکته دیگر محافظ سعودی است که کمربند امنیتی نبسته است و دستانش را بر روی سلاح خود گذاشته است.

نگاه بین ولیعهد و پسر جمال خاشقچی نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. بسیاری از کاربران معتقدند نگاه های ولیعهد سعودی غیرطبیعی به نظر می رسد و نشان دهنده ترس و ناآرامی وی است، علاوه براین دست دادن بن سلمان و پسر خاشقچی با هم دوستانه نیست و فقط در حد لمس کردن دستان هم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала