تصویر جنجالی از درب سفارت عربستان در استانبول + عکس

© AP Photo / Bilal Husseinتصویرجنجالی از درب سفارت عربستان در استانبول + عکس
تصویرجنجالی از درب سفارت عربستان در استانبول + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکاس خبرگزاری آناتولی تصویری از مقابل کنسولگری سعودی در استانبول گرفته است که مورد استقبال کاربران مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، عکاس خبرگزاری آناتولی تصویری از مقابل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول گرفته است که در آن بنظر می رسد یک فرد در هنگام ورود به کنسولگری با شمشیرهای نماد عربستان به دو قسمت تقسیم شده است.

این تصویر در فضای مجازی مورد اسقبال کاربران قرار گرفته است.

خاشقچی که پس از انتصاب 'محمد بن سلمان' به عنوان ولیعهد عربستان، این کشور را ترک کرد و به آمریکا رفت، در روزهای اخیر قصد ازدواج با یک زن تبعه ترکیه را داشت و برای طی کردن مراحل ثبت ازدواج خود مجبور به مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول شده بود.

رسانه های ترکیه دیروز ضمن معرفی پنج نفر از اتباع عربستانی به عنوان متهمان قتل خاشقچی، جزئیات بیشتری از مدارک صوتی ساعات اولیه بازداشت و قتل خاشقچی را منتشر کردند.همه مدارک و شواهد ادعا شده در رسانه های ترکیه نشان می دهد که نزدیکان بن سلمان که از طرف او به استانبول اعزام شده بودند، عامل قتل خاشقچی هستند و ادعای آل سعود درباره قتل این روزنامه نگار کذب است.

"جمال خاشقجی" دوم اکتبر برای انجام کارهای اداری وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌ گفته نامزدش، دیگر از ساختمان خارج نشده است. مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59 ساله از کنسولگری خارج شده، اما رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر به‌ قتل رسیدن وی را منتشر کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала