پیشنهاد مسکو درباره چگونگی مبارزه با آمریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد مسکو درباره چگونگی مبارزه با آمریکا
پیشنهاد مسکو درباره چگونگی مبارزه با آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا قصد دارد از سلطه خود در نظام ملی جهان و مقام منحصربفرد دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی برای تضعیف موضع ایران به عنوان هدف ژئوپلتیک ایالات متحده استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه این مطلب را ضمن تفسیر تحریم های اخیر واشنگتن علیه تهران اعلام کرده وخاطرنشان ساخت:" پاسخ به این تلاش فقط می تواند ایجاد مکانیزم های دفاعی برای مقابله با تاثیر گذاری همه جانبه نظام بانکی ـ مالی آمریکا و تقویت همکاری نیروهای سالم اندیش برای مبارزه با این خط مشی غیر قانونی و مخرب واشنگتن باشد".

ایران برای مقابله با تحریم ها از چه روشهایی استفاده می کند؟ - اسپوتنیک ایران
ایران برای مقابله با تحریم ها از چه روشهایی استفاده می کند؟

یادآور می شود دیروز وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه 20 شرکت و بانک ایرانی به خاطر حمایت از شبه نظامیانی که متعاق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه صادر شده توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام شد: آمریکا تحریم هایی را علیه 20 شرکت و ساختار بانکی ایران وضع کرد با این ادعا که آنها از بسیج ایران حمایت مالی می کنند.
نیروهای بسیج، شبه نظامیانی هستند که بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.
در این لیست سیاه فهرست شرکتهایی شامل شرکت های سرمایه گذاری، گروه های مالی در زمینه استخراج روی و تولید فولاد، بانک ها، صندوق تعاون و تعدادی دیگر از سازمان ها در ایران قرار دارند.
این اشخاص حقوقی در ایالات متحده آمریکا از انجام هر گونه کار و تجارتی با افرادی که در این لیست سیاه هستند، منع می شوند.
هشتم ماه مه، ترامپ اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала