پخت شیرینی از خاکستر جسد مادربزرگ

© Flickr / Shari's Berriesپخت شیرینی از گوشت مادربزرگ
پخت شیرینی از گوشت مادربزرگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانش آموز آمریکایی، از خاکستر جسد مادربزرگش بیسکوییت درست کرد و همکلاسی های خود را به خوردن آن دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس 40، والدین یک کلاس از یک دانش آموز آمریکای در مدرسه شکایت کردند، زیرا این

دانش آموز آمریکایی، از خاکستر جسد مادربزرگش بیسکوییت درست کرد و همکلاسی های خود را به خوردن آن دعوت کرد. این حادثه در مدرسه ای در شهر دیویس کالیفرنیا رخ داد.

تیراندازی در مدرسه ای در آمریکا: چندین نفر کشته شدند - اسپوتنیک ایران
تیراندازی در مدرسه ای در آمریکا: چندین نفر کشته شدند+ ویدیو

والدین یکی از دانش آموزان گفت: "این دختر به همه در مدرسه گفت که او این شیرینی ها را با بقایای خاکستر بدن مادربزرگش درست کرده است". به گفته وی، مدیر مدرسه از او در خصوص این اتفاق سوال کرد و از او خواسته است تا نامه ای را امضا کند و در این باره به کسی چیزی نگوید. والدین این دانش آموز از رئیس مدرسه شکایت کردند چرا که به نظر می رسد مدیر بیشتر به فکر شهرت خود بود تا نسبت به دانش اموزان احساس نگرانی کند.
مدیر مدرسه سپس در اظهار نظری اعلام نمود که "امنیت فیزیکی و روحی دانش آموزان یک اولویت است" که او این امر را نادیده گرفته است.
پلیس به خبرنگاران گفت که تحقیق در مورد این حادثه ادامه دارد زیرا این یک موضوع بسیار پیچیده است.
پیش از این روزنامه نیویورک پست نوشت که یک دانش آموز آمریکایی به نام «تدی فیشر» بعد از یافتن تصادفی شماره تلفن جیمز متیس در روزنامه واشنگتن‌پست در ماه می، با وی مصاحبه نمود. این دانش آموز اهل واشنگتن، شماره تلفن رئیس پنتاگون را در مقاله چاپ شده در روزنامه واشنگتن پست در تاریخ 11 می یافت. در عکس منتشر شده در این مقاله، بر روی اسناد در دست محافظ رئیس جمهور، نام وزیر دفاع و شماره تلفن وی نوشته شده بود. اگرچه کمی بعد، این عکس از سایت این نشریه معتبر حذف شد، با این حال، فیشر قادر به دیدن چیزی شد که دیگران به راحتی متوجه آن نشدند. تدری فیشر در مصاحبه با تلویزیون محلی گفت: "این اتفاق شبیه یک معجزه بود". در ابتدا، این دانش آموز با ارسال یک پیام متنی به رئیس پنتاگون از او درخواست مصاحبه نمود. سپس او این مصاحبه را در روزنامه مدرسه منتشر نمود. جیمز متیس خود نیز اهل واشنگتن است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала