تشکر پمپئو از پادشاه عربستان برای پرونده ی جمال خاشقجی +عکس

© AFP 2023 / Tomohiro Ohsumiتشکر پمپئو از پادشاه عربستان برای پرونده ی جمال خاشقجی
تشکر پمپئو از پادشاه عربستان برای پرونده ی جمال خاشقجی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا از پادشاه عربستان سعودی به خاطر حمایت از تحقیقات در پرونده مفقودی خبرنگار سعودی در ترکیه تشکر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص اطلاع داد.
پیش تر وزارت خارجه پادشاهی در توئیتر نوشته بود که پادشاه عربستان سعودی روز سه شنبه مایک پمپئو را در محل اقامت خود در ریاض پذیرفته است.


در این بیانیه آمده است: " وزیر امور خارجه مایک پمپئو امروز با پادشاه عربستان سعودی ملاقات کرد. وی از پادشاه به خاطر همکاری قوی عربستان سعودی و آمریکا تبریک تشکر کرد. وزیر امور خارجه آمریکا و پادشاه عربستان برخی مسائل منطقه ای و دوجانبه رابحث و بررسی کردند. پمپئو همچنین از پادشاه به خاطر ادای وظیفه برای پشتیبانی از بازرسی های دقیق، شفاف و به موقع مفقودی خبرنگار سعودی جمال خاشقجی قدردانی نمود. "

کشف شواهدی از قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول - اسپوتنیک ایران
کشف شواهدی از قتل خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول

جمال خاشقجی دوم سپتامبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌گفته نامزدش که منتظر او بوده، دیگر از ساختمان بیرون نیامد. مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59ساله از کنسولگری خارج شده است، اما رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر به‌قتل رسیدن و تکه تکه شدن جسد او در کنسولگری عربستان منتشر کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала