پوشش جهان با سیستم اس-700

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال- دمکرات روسیه و نماینده دومای کشوری
ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال- دمکرات روسیه و نماینده دومای کشوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژیرینوفسکی از پوشش کل جهان با سامانه اس-700 صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال- دمکرات روسیه و نماینده دومای کشوری اعلام نمود که روسیه گویا از سامانه های پدافند هوایی « اس-600» و «اس-700» برخوردار است. سیاستمدار روسیه به این ترتیب تحویل سامانه پدافند هوایی اس-300 به سوریه را مورد تفسیر قرار داد.

لاریجانی: اسرائیل توان مقابله با اس-300 در سوریه را ندارد - اسپوتنیک ایران
لاریجانی: اسرائیل توان مقابله با اس-300 در سوریه را ندارد

ژیرینوفسکی گفت:«آمریکا هم اکنون نسبت به اس-300 توجه می کند. آمریکایی ها ابتدا اصلا توجهی به این موضوع نمی کردند، اما حالا می ترسند، زیرا اسرائیل متحد اصلی آمریکا از اینکه اس-300 در نزدیکی مرزهای آن مستقر است می ترسد.  هر هواپیمایی ، نه فقط اسرائیلی، هر هواپیمای نظامی می تواند با این سیستم نابود شود. آمریکایی ها بطورکلی  واهمه دارند. آنها از این موضوع واهمه دارند که جهانیان ببینند که بهترین سامانه پدافند هوایی — اس-300 روسی است.  ما اس-400، اس-500، اس-600 و اس-700 هم  داریم. می توانیم تمام کره زمین را پوشش بدهیم تا هیچ جنگنده ای جرئت پرواز نداشته باشد».

وقتی گفته شد که سیاستمدار نباید تمام اسرار را فاش کند والا می تواند در باره سیستم عجیب اس-1500 تعریف کند، ژیرینوفسکی  گفت:«آخرین سیستم فعلا اس-700 است  که آخرین سیستم پدافند هوایی خواهد بود. زیرا دیگر هیچ موشکی برای پرواز در جهان باقی نخواهد ماند. اس-700  تمام نقاط پرتاب را خواهد بست و این آخرین ضربه سامانه پدافند هوایی روسی خواهد بود».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала