هنرنمایی بالگردهای روسی می ـ 24 در قرقیزستان + ویدئو

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر هنرنمایی بالگردهای روسی می ـ 24 در قرقیزستان + ویدئو
هنرنمایی بالگردهای روسی می ـ 24 در قرقیزستان + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بالگردهای روسی می ـ 24 در جریان رزمایش کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در میدان تیر "ادلویس" قرقیزستان حرکات چرخشی در آسمان انجام داده و دشمن فرضی را مورد هدف قراردادند.

 

بالگردهای می ـ 24 طبق سناریوی رزمایش به گروه های مسلح غیرقانونی در حال تلاش برای رسیدن به یک نقطه مسکونی از جانب کوه ها ضربه وارد کردند.
بالگرد می ـ 24 موسوم به تمساح به منزله تلفیق هواپیمای جنگنده و ماشین رزمی نیروی زمینی است و می تواند شب و روز در هر شرایط آب و هوایی پرواز کند.
می-24، یک بالگرد ضربتی است که در زمان اتحاد شوروی طراحی شده است. این هلیکوپتر یکی از رایج ترین بالگرد ها از این نوع در جهان است. چند نوع از آن وجود دارد که به کشورهای مختلف جهان صادر شده اند. در جنگ افغانستان و عملیات ضد تروریستی در جمهوری چچن روسیه از آن بطور فعال استفاده گردیده است.
رزمایش کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی تحت عنوان"تعامل 2018" از روز 10 تا 13 اکتبر در میدان تیر "ادلویس" قرقیزستان برگزار می شود. بیش از 1600 نظامی از شش کشور ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان با بیش از 250 دستگاه ماشین نظامی از جمله 30 هواپیما و بالگرد در آن شرکت دارند.


 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала