حزب الله نیازی برای پاسخگویی به اسرائیل نمی‌بیند

© REUTERS / ALI HASHISHOحزب الله نیازی برای پاسخگویی به اسرائیل نمی‌بیند
حزب الله نیازی برای پاسخگویی به اسرائیل نمی‌بیند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حزب الله به اتهامات تل آویو در خصوص انبار موشک در بیروت پاسخ نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله در برنامه زنده تلویزیونی المنار گفت: رهبری جنبش حزب الله لبنان نیازی به پاسخ دادن به اتهامات مطرح شده توسط رهبر اسرائیل، از جمله موارد مربوط به انبارهای موشک در بیروت، نمی بیند.

نقض حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده های اسرایل - اسپوتنیک ایران
نقض حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده های اسرائیل

نصر الله گفت: من تأکید می کنم که سیاست ما در رابطه با مسائل نظامی، سلاح ها و امکانات مقاومت در سکوت سازنده و آگاه است. ما هر بار که نتانیاهو در مورد حضور حزب الله (انبارها یا اسلحه) در اینجا و آنجا صحبت میکند، ملزم به پاسخگویی نیستیم.
رهبر شیعیان لبنان خاطرنشان ساخت که اقدامات وزیر خارجه لبنان، جبران باسیل پس از اتهامات تل آویو، گامی مهم در دیپلماسی لبنان در مخالفت با اسرائیل است.
باسیل یکم اکتبر در واکنش به اظهارات تل آویو سفیران خارجی حاضر در لبنان را به یک کنفرانس مطبوعاتی دعوت کرد، جایی که در آن وی موضع بیروت را اعلام کرده و به همراه سفیران در سایت هایی که در آن، بر اساس گزارش اسراییل، انبارها و کارگاه های حزب الله قرار داشتند، حضوریافتند.
ارتش اسرائیل ادعا می کند که جنبش حزب الله لبنان با حمایت از ایران، مخفیانه مکان‌هایی را در منطقه‌های پرجمعیت بیروت برای بهبود دقت سلاح های موشکی ایجاد می کند.گفتنی است، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه 28 سپتامبر در یک کنفرانس خبری گفت که روسیه به اسرائیل در برابر حملات نظامی احتمالی به لبنان هشدار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала