یک کاربر ایرانی : استعفاى نيكى هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟

© AFP 2023 / Andrew Caballero-Reynoldsیک کاربر ایرانی : استعفاى نيكى هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟
یک کاربر ایرانی : استعفاى نيكى هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استعفای نیک هیلی از سمت نمایندگی دائم امریکا از سازمان ملل متحد با واکنش های گوناگون کاربران ایرانی روبرو شد و از جمله کاربری به نام Reza Bahrami نوشت: استعفاى #نيكى_هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟

خبرگزاری اسپوتنیک شما را در جریان برخی از واکنش های کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی نسبت به استعفای نیکی هیلی قرار می دهد:
ΛÐłCΛŁłST‏: اعلام استعفای نیکی هیلی از نمایندگی امریکا در سازمان ملل در نشستی دوستانه با دونالد ترامپ خانم هیلی تاکید کرد نامزد انتخابات ۲۰۲۰ نخواهد شد و در آن سال برای تکرار ریاست جمهوری ترامپ تلاش خواهد کرد. پ.ن: از تلاشهای بی‌وقفه او در فرو کردن چوب دو سر در ماتحت عظمی کمال تشکر را داریم.

mohsen jalal:پس از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، ترامپ #دینا_پاول معاون پیشین مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزین او در نظر دارد هنوز بطور رسمی معرفی صورت نگرفته همچنین خانم هیلی تا پاین سال در موضع سفیر باقی خواهد ماند.

Daniel:عزای عمومی در اپوزیسیون قلابی و وطن فروش برای استعفای ماده خوک نیکی هیلی! فکر کنم گردنبند اش که نقش نخل خرما و هلال ماه دارد عرب ها و بخصوص توله سلمان به او هدیه داده باشند.#ماده_خوک_هندی

خبرگزاری ایلنا: واکنش مقام‌های ایران به استعفای «نیکی هیلی»؛ کلانتر محل استعفا داد!
saeed mahtab: نیکی هیلی،نماینده آمریکا در سازمان ملل استعفا کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا استعفای نیکی هیلی از سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل را پذیرفت. سیاستمدار شریفی بود….ضد ملاها!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала