افشای رازی بعد از ناپدید شدن خاشقجی

© AP Photo / Virginia Mayoافشای رازی بعد از ناپدید شدن خاشقجی
افشای رازی بعد از ناپدید شدن خاشقجی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناپدید شدن خاشقجی باعث شد تا مجری سرشناس لبنانی حقایقی را افشا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، بعد از اینکه جمال خاشقجی فعال سعودی به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد و سپس ناپدید شد، همه را به یاد شرایطی که سعد حریری در نوامبر گذشته بدان گرفتار شد، انداخت.

بولا یعقوبیان نماینده پارلمان و مجری سرشناس لبنانی که به ریاض رفت و گفتگو را انجام داد پرده از حقیقتی که نصرالله همزمان با بازداشت حریری در عربستان بر آن تاکید کرد، برداشت و در اظهارنظری بحث برانگیز درباره محتوای آن مصاحبه در گفتگویی با شبکه الجدید گفت: در صورتی که «جمال خاشقجی» کشته شده باشد باید بخاطر سلامتی الحریری خدا را شکر کنیم در روزهایی که الحریری در عربستان بود، با او توهین آمیز رفتار شده است.

مجری پیشین تلویزیون المستقبل درباره شرایط گفتگویش با الحریری بیان کرد: "او خسته و تحت فشار بود. از مصاحبه مشخص بود که او خواهان استعفا نبود. سخن او درباره حزب الله و ایران در بیانیه استعفا با صحبتش در مصاحبه به طور کامل فرق داشت. روشن بود که چیزی خارج از اراده او به وقوع پیوسته است".

یعقوبیان در بخش دیگر گفت و گو با شبکه الجدید اظهار امیدواری کرد که جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در بازداشت باشد و کشته نشده باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала