بررسی مرزهای روسیه توسط پهباد آمریکایی

© AP Photo / Northrop Grumman via U.S. Navy, Erik Hildebrandtبررسی مرزهای روسیه توسط پهباد آمریکایی
بررسی مرزهای روسیه توسط پهباد آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی یازده ساعت به بررسی مرزهای روسیه پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از PlaneRadar، هواپیمای بدون سرنشین استراتژیک نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، RQ-4B Global Hawk، به مدت 11 ساعت به بررسی مرزهای روسیه پرداخته است.

فرود اضطراری پهپاد فوق سری تفنگداران دریایی آمریکا - اسپوتنیک ایران
فرود اضطراری پهپاد فوق سری تفنگداران دریایی آمریکا

این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی از پایگاه Sigonella ، پایگاه هوایی ایتالیایی ناتو، پرواز کرده و در ساعت 6:40 (زمان مسکو) از فضای هوایی یونان عبور کرده است. ساعت 8:12 دقیقه Global Hawk در خاک رومانی پدیدار شده و پس از 15 دقیقه در خاک اکراین، در ساعت 9:30 از لهستان گذشته است. در ساعت 10:38 در نزدیکی منطقه کالینینگراد در آسمان لیتوانی قرار داشته است. سپس شروع به پرواز در فضای هوایی لتونی و استونی در مرز غربی با روسیه در نزدیکی مناطق لنینگراد و پسکوف کرده است.

قبل از بازگشت به پایگاه هوایی Global Hawk ، مجددا در منطقه کالینینگراد پرواز کرده است. آخرین اطلاعات مربوط به تحرکات این هواپیماهای بدون سرنشین در 20:20 ثبت شده است.

گفتنی است پیش از این، در ماه مارس یک هواپیمای آمریکایی از همین مدل وارد فضای هوایی اوکراین شد و در خط مرزی دنباس پرواز نمود. در ماه مه نیزیک هواپیمای بدون سرنشین از مرز اوکراین عبور کرد و در ساعت 9 صبح در استان بیلگاراد که در منطقه خارکف است، شروع به پرواز نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала