واکنش رونالدو به اتهام تجاوز

© AP Photo / Andres Kudackiواکنش رونالدو به اتهام تجاوز
واکنش رونالدو به اتهام تجاوز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رونالدو با انتشار بیانیه‌ای اتهامات وارده درباره تجاوز به یک زن آمریکایی را رد کرد.

بهای اشک های رونالدو + عکس - اسپوتنیک ایران
بهای اشک های رونالدو + عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی در رسانه های مختلف جهان منتشر شده است،ستاره پرتغالی یوونتوس با انتشار بیانیه ای این اتهام را رد کرد.

کریستیانو رونالدو با انتشار بیانیه شدید اللحنی، این جنایت را "نفرت انگیز" توصیف کرده و می گوید که به "نمایش رسانه ای" کشیده نخواهد شد.

براساس شکایتی که وکیل یک زن آمریکایی تنظیم کرده است، این زن از رونالدو بخاطر تجاوز به عنف در هتلی در لاس وگاس در سال 2009 شکایت کرده و در تحقیقات پلیس نیز همکاری داشته است. اما ستاره 33 ساله پرتغال این اتهام را روز چهارشنبه (امروز) رد کرد.

رونالدو در توییتر گفت: " اتهاماتی را که علیه من صادر شده،قویا انکار می کنم. تجاوز جنسی یک جنایت بی رحمانه است که برخلاف همه چیزهایی است که من هستم و به آن اعتقاد دارم."

"به خاطر تبرئه کردن خودم، من از خوراک دادن به نمایش رسانه ای که توسط افرادی که مایل به ارتقای خود با نام من هستند، خودداری می کنم.

" وجدان پاکم به من اجازه خواهد داد تا با آرامش منتظر نتایج هرگونه تحقیقاتی باشم."

یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا روز پنجشنبه از کریستیانو رونالدو در دادگاهی در منطقه کلاک کانتی نوادا شکایت کرد و مدعی شد وی در سال 2009 از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز واقع شده و این ستاره پرتغالی بر سر پرداخت 375 هزار دلار به عنوان حق السکوت با او به توافق رسیده است.

ادعای این زن آمریکایی ابتدا در روزنامه آلمانی اشپیگل منتشر شده بود و وکلای رونالدو قصد دارند از این روزنامه به دلیل انتشار گزارش کذب شکایت کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала