ترامپ: شدیدترین تحریم ها علیه ایران اعمال خواهد شد

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: شدیدترین تحریم ها علیه ایران اعمال خواهد شد
ترامپ: شدیدترین تحریم ها علیه ایران اعمال خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد قول داد تحریم های شدیدتری را علیه ایران اعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ ضمن اعلام این مطلب یادآور شد در ماه نوامبر تحریم های علیه ایران در رابطه با برنامه هسته ای تهران در ماه نوامبر احیا خواهد شد. رئیس جمهور آمریکا گفت:"پس از این ایالات متحده تحریم های مضاعفی را اعمال خواهد کرد که شدیدترین تحریم ها در طول تاریخ بوده تا با تمام طیف فعالیت شرورانه ایران مقابله شود. هر شخصیت حقیقی یا حقوقی که این تحریم ها را رعایت نکند، با پیامد های شدید روبرو خواهد شد".

هشتم ماه مه، ترامپ اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.
تحریم های آمریکا شامل محدودیت مرتبط با تجارت ایران در زمینه طلا و فلزات گرانبها و تحریم های هواپیمایی و خودرویی هستند. تحریم های نفتی ایران نیز در ماه نوامبر سال 2018 به مرحله اجرا در می آید. علاوه براین واشنگتن قصد دارد اقداماتی را علیه کشورهایی که با ایران همکاری می کنند صورت دهد. واشنگتن از همین حالا تلاش می کند از فروش نفت ایران جلوگیری کند.
ششم اوت 2018 اولین موج تحریم های آمریکا علیه ایران که پس از توافقنامه هسته ای در سال 2015 متوقف شده بود، دوباره به اجرا گذاشته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала