مرگ مارپیچ هواپیمای مالزی+ویدئو

© AFP 2023 / Asit Kumarسقوط هواپیمای مالزی و ناپدید شدن آن
سقوط هواپیمای مالزی و ناپدید شدن آن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشنل جغرافی «مرگ مارپیچ» پرواز 370 را بازآفرینی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه نشنل جغرافی در قالب پروژه «خشک کردن اقیانوس ها» فیلم مستندی در باره آخرین لحظه پرواز هواپیمای بوئینگ —777 پرواز شماره MH370 ساخته است که بطور عجیبی ناپدید شد. این هواپیما در مسیر کوآلالامپور و پکن در حال پرواز بود.

طراحان توانستند وضعیت مشابه این سانحه هوایی را مدلسازی کنند که در نتیجه آن بوئینگ-777 پس از انحراف از مسیر پرواز ناپدید شد.

بر طبق این گزینه، ابتدا یکی از موتورها از کار افتاد و بعد از آن هدایت اتوماتیک،هواپیما را به سمت چپ منتقل کرد تا تعادل برقرار شود. سپس بعد از 2 دقیقه موتور سمت چپ هم از کار افتاد که درنتیجه  بوئینگ وارد «مارپیچ مرگبار» شد و با سطح آب دریا برخورد کرد.

بوئینگ 200-777 شرکت هواپیمایی «مالزی ایرلاینز» با 227 مسافر و 12 خدمه در حال پرواز از کوآلالامپور به پکن بود. در بین مسافران توریست هایی از روسیه نیز بودند. این هواپیما شب 8 مارس 2014 از صفحه رادار محو شد. فرض می شود که این هواپیما در بخش جنوبی اقیانوس هند دچار سانحه شده است.

عملیات جستجو نتوانست محل سقوط هواپیما را مشخص کند. هزینه عملیات چند ساله جستجو از سوی چند کشور تأمین شده بود، ولی هواپیما پیدا نشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала