حراج خودروهای لوکس دیکتاتور سابق تونس + عکس

© Flickr / Stefan Krasowskiحراج خودروهای لوکس رئیس جمهور سابق تونس
حراج خودروهای لوکس رئیس جمهور سابق تونس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمیته مصادره اموال تونس، 11 دستگاه خودروی لوکس خانواده «زین‌العابدین بن علی» دیکتاتور سابق این کشور را به حراج می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکارنیوز، شرکت «کروز تورز» از سوی دولت تونس و کمیته مصادره اموال این کشور مأمور بازاریابی و فروش 11 خودروی لوکس خانواده بن علی شده است.

این شرکت اعلام کرد که آگهی فروش این خودروها را در سطح بین‌المللی منتشر و از کسانی که قصد خرید این خودروها را دارند خواسته است تا تاریخ 2 اکتبر آینده تقاضای خود را ارائه کنند.

به نوشته روزنامه «القدس‌العربی»، شرکت مذکور همچنین تصمیم دارد در دوره زمانی بین 17 و 30 سپتامبر این خودروها را در معرض بازدید عموم و علاقمندان به خرید، قرار خواهد داد.

این شرکت از فروپاشی رژیم بن علی در سال 2011 تا کنون چندین مزایده علنی برای فروش ده‌ها خودرو و کشتی تفریحی مصادره شده از بن علی و دامادهای وی انجام داده است.

کمیته مصادره اموال تونس تا کنون 57 دستگاه خودرو از خاندان بن‌علی مصادره کرده و 11 خودروی مذکور برای فروش که در رسانه‌های محلی نیز منتشر شد، از نوع «مرسدس بنز، بی ام و، رولز رویس، پورشه و فراری» به اضافه خودروی «مایباخ» متعلق به شخص بن علی است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала