واکنش کاربران ایرانی به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق

© AFP 2023 / Ali Al-Saadiواکنش کاربران ایرانی به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق
واکنش کاربران ایرانی به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران و عراق باید در برابر تهدیدهای دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ایران 7 فروند موشک فاتح 110 به محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های تروریستی در کردستان عراق شلیک کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر از حمله موشکی به محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک های تروریستی در کردستان عراق داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: در پی شرارتهای ماه‌های اخیر و ارتکاب اعمال خرابکارانه و سلب امنیت و آرامش مردم غیور استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه را دنبال می‌کردند، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، روز گذشته در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک های وابسته را با 7 فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد، مورد هدف قرار داد. کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به این خبر واکنش نشان داده اند.
یکی از کاربران می گوید: هوشیار باشیم در برابر تفرقه های دشمن #عراق #ایران

حسین نخلی می نویسد: "اگر دو ملت ایران و عراق روز به روز روابط‌شون مستحکمتر بشه در حقیقت کار برای دشمنان ما در 1458 کیلومتر از کمربند ایران سخت‌تر می‌شه پ‌ن۱:مقدار ذخایر نفت و گاز دو کشور رو جمع بزنیم بد نیست پ‌ن‌۲: به نقشه دقت بیشتری بکنیم. از طریق عراق دسترسی ما به کدوم کشورها آسون‌تر می‌شه؟
زهرا کاربر دیگر ایرانی با توجه به شلیک موشک های ایرانی به مقر تروریست ها در کردستان عراق می گوید: ترامپ گفته بود ایران باید موشك هاشو تحویل بده! داداش فعلا این ٥ تا رو داشته باش! باقیشو هم نمه نمه میفرستن واست.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала