اصابت خمپاره به نزدیکی کنسولگری آمریکا در بصره

© AP Photo / Nabil al-Juraniاصابت خمپاره به نزدیکی کنسولگری آمریکا در بصره
اصابت خمپاره به نزدیکی کنسولگری آمریکا در بصره - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دنبال تداوم ناآرامی‌ها در بصره عراق، منابع خبری از اصابت چند گلوله خمپاره در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر خبر دادند.

حمله به خودروهای آتشنشانی در بصره - اسپوتنیک ایران
حمله افراد ناشناس به خودروهای آتش نشانی در بصره
حمله به خودروهای آتشنشانی در بصره - اسپوتنیک ایران
حمله افراد ناشناس به خودروهای آتش نشانی در بصره
به گزارش اسپوتنیک به نقل از السومریه نیوز، به دنبال تداوم ناآرامی‌ها در شهر بصره، منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی فرودگاه این شهر خبر دادند.

برخی منابع خبری، انفجار‌های صورت‌گرفته در اطراف فرودگاه بصره را ناشی از برخورد گلوله خمپاره و محل اصابت آن‌ها را نزدیک دیوار کنسولگری آمریکا —که در مجاورت فرودگاه بصره قرار دارد- اعلام کرده‌اند.

یک منبع در فرودگاه بصره به السومریه نیوز گفت در این حمله به ساختمان‌های سالن‌های انتظار فرودگاه، هواپیماها و باندهای پرواز آسیبی وارد نشده است و به احتمال زیاد، هدف اصلی کنسولگری آمریکا بوده است. این منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد این حملات خسارات جانی و مالی در پی نداشته است.

سمیر یونس، مدیر فرودگاه بین‌المللی بصره نیز خبر حمله خمپاره‌ای به این فرودگاه را تکذیب کرد. او به سومریه نیوز گفت: هیچ راکتی به فرودگاه بصره اصابت نکرده و پرواز‌ها طبق روال عادی در حال انجام است.

رئیس فرودگاه بصره، با درخواست از همه برای بازدید از فرودگاه و اطلاع از برنامه پرواز‌ها افزود هیچ یک از در‌های فرودگاه یک لحظه هم بسته نشده است. یونس افزود: ما تا این لحظه از حجاجی که به بصره بازمی گردند استقبال می‌کنیم.

در همین حال، شبکه «العربیه» به نقل از منابع آگاه محلی عراق از برکناری رئیس پلیس بصره در پی اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала