پاسخ آمریکا به حملات احتمالی روسیه

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا آماده حمله به روسیه در مناطق تحت کنترل خود در سوریه است
آمریکا آماده حمله به روسیه در مناطق تحت کنترل خود در سوریه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان آمریکا آماده پاسخ به حملات احتمالی روسیه به سرزمین های تحت کنترل خود در سوریه هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، نظامیان آمریکا آماده پاسخ به حملات احتمالی روسیه به سرزمین های تحت کنترل خود در سوریه هستند.

منابع نظامی به سی ان ان گفتند که طرف روسیه دو بار در طی هفته هشدار داده است که ممکن است به سرزمین های تحت کنترل واشنگتن حمله کند.

به گفته آنها روسیه ادعا می کند که در سرزمین های تحت کنترل آمریکا گروه های مسلح غیر قانونی فعالیت می کنند.

نگرانی خاص آمریکا از ائتلاف تحت رهبری آمریکا است که در پایگاه التنف (جنوب استان حمص) مستقر هستند. واشنگتن از این ترس دارد که ارتش روسیه حملات هوائی را در بخش شرقی مدیترانه انجام دهد جایی که احتمالا، گروه های مخالف مستقر هستند.

آمریکایی ها اعلام کردند که در این درگیری ها، ارتش آمریكا به طور ناخواسته درگیر می شود. آنها به نوبه خود حق دفاع از خود را در صورت حمله دارند و ممکن است بدون اجازه لازم از دولت عمل کنند. این منبع گفت: ما به شدت به آنها توصیه می کنیم [نیروی هوایی روسیه] از التنف دور شوند و ادامه داد که ما آماده اقدامات متقابل هستیم.

درگیری مسلحانه در سوریه در سال 2011 آغاز شد. این درگیری ها شامل نیروهای دولتی در کنار رئیس جمهور سوریه بشار اسد، مخالفان میانه رو و گروه های مختلف اسلامی است.

در حال حاضر استان ادلب تنها منطقه اصلی کشور است که توسط گروه های مسلح غیر قانونی کنترل می شود. بازگرداندن کنترل در این منطقه برای پایان درگیری بزرگ در سوریه لازم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала